У закладах охорони здоров’я Сум працюють кол-центри

На сьогодні у Сумах організовані кол-центри у п’яти закладах охорони здоров’я. Вони створені для підвищення рівня  медичного обслуговування, розширення можливостей щодо його доступності та якості, покращення інформування і зв’язку між пацієнтами та лікарями. Пацієнт телефонує за єдиним номером, де йому фахівець надає повну інформацію чи консультацію.

У кол-центрі можна довідатися:

  • графік роботи лікарів;
  • графік роботи відділень та лікарів у вихідні та святкові дні;
  • адреси поліклініки та відділень;
  • інформацію щодо часу проведення лабораторних обстежень та номери кабінетів у закладі;
  • інформацію щодо наявності вакцини, графік роботи та номери кабінетів профілактичних щеплень для дорослих та дітей в амбулаторіях первинної медичної допомоги;
  • інформацію про онлайн-запис до лікаря;
  • інформацію про перелік медичних послуг за програмою медичних гарантій;
  • інформацію про роботу пункту щеплення та мобільної бригади для вакцинації від Covid-19, тощо.

У КНП «ЦПМСД №1»СМР  кол-центр працює за телефонами 787 – 700 та 050 470 20 03, у робочі дні з 07:00 до 18:00, у вихідні та святкові – з 08:00 до 18:00. Пацієнти можуть звернутися з метою запису до лікаря, вирішення питань щодо обстеження та лікування.

У КНП «ЦПМСД №2» СМР  телефонна лінія працює кожного дня з  8-00 до 19-00, у вихідні та світкові – з 8-00 до 16-00.  Зателефонувати можна за номерами: амбулаторія №1 –  700-381, амбулаторія №2 –  788-013, амбулаторія №3 – 700-385, амбулаторія №4 – 700-384,
амбулаторія №5 – 700-388.     Існує послуга переадресації  з номера телефону однієї амбулаторії на номер телефону  іншої амбулаторії.

У КНП «Центральна міська клінічна лікарня» СМР  впроваджено єдиний безкоштовний номер – (0542) 701-300, куди можна телефонувати як зі стаціонарного, так і з мобільного телефонів. Кол-центр працює в цілодобовому режимі – 24/7. По вказаному номеру можна дізнатися будь-яку інформацію, яка стосується роботи лікарні. Дзвінок переадресовується автоматично за посиланнями:

  1. для з’єднання з реєстратурою поліклініки №1 – кнопка 1;
  2. для з’єднання з реєстратурою поліклініки №2 (вул. Привокзальна,31) – кнопка 2;
  3. для з’єднання з приймальним відділенням – кнопка 3;
  4. для отримання інформації про платні послуги – кнопка 4;
  5. для з’єднання з амбулаторними відділеннями – кнопка 5, далі:

– рентген – кнопка 1,
– фізіотерапевтичне відділення – кнопка 2,
– лабораторія – кнопка 3,
– травмпункт – кнопка 4.

для з’єднання з адміністрацією – кнопка 6.

Якщо пацієнт не зробив свій вибір – потрібно зачекати з’єднання з оператором.

У КНП «Клінічна лікарня №5» СМР    кол-центр почав працювати з 1 серпня  за номером 0800-333-105 у цілодобовому режимі.

У КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР  в червні  2021 року відкрився колл-центр з багатоканальними телефонами та безкоштовним дзвінком для пацієнта. Телефон кол-центру: 0 800 333 103. За цим номером може звернутись будь-який мешканець Сумської ОТГ та Сумського району для отримання консультації, запису до профільного фахівця. Кол-центр працює цілодобово, включаючи вихідні та святкові дні. Набір номеру є безкоштовним як для стаціонарних, так і мобільних телефонів.

До слова, усі дзвінки фіксуються та записуються. Якщо оператор зайнятий – пацієнту обов’язково перетелефонують.

Найактуальнішими, на теперішній час, стали питання щодо графіку прийому лікарів та вакцинації. Також виникають питання щодо отримання медичної допомоги у вихідні дні, роботи лабораторії, укладання декларацій з лікарями, тощо.